Jak budować personal branding?

Od 5 miesięcy prowadzimy działania komunikacyjne dla Piotra Gąsiorowskiego, prezesa Instytut Przywództwa.

Tylko w ostatnim czasie na podstawie opracowanego przez nas raportu Instytutu \”Ranking wartości medialnej polityków\” pozyskaliśmy publikacje w takich mediach jak: Polsat News, Radio Zet, Radio Białystok, Polskie Radio Opole, Super Express, Business Insider, Gazeta Polska Codziennie, Interia, Puls Biznesu, Dziennik Gazeta Prawna, Money.pl, SuperBiz, Bankier.pl, wgospodarce.pl.

Za raport udało nam się wypracować łączny ekwiwalent reklamowy równy 240 165 zł, a dotarcie osiągnęło 3 061 242.

– Planując działania dla P. Gąsiorowskiego, postawiłem sobie pytanie, jak można wykorzystać typowe narzędzia używane w działaniach PR w nietypowy sposób. Tak oto powstał pomysł na realizację raportu i wyceny medialnej politycznych liderów. Jest to prawdopodobnie pierwszy raz w Polsce, gdy przedstawiono polityków z perspektywy tego, jak cenny jest ich przekaz w mediach – powiedział Grzegorz Jakielski, pomysłodawca i realizator projektu.

 Link do raportu

Scroll to Top