Jak budować personal branding?

Od 5 miesięcy prowadzimy działania komunikacyjne dla Piotra Gąsiorowskiego, prezesa Instytut Przywództwa. Tylko w ostatnim czasie na podstawie opracowanego przez nas raportu Instytutu \”Ranking wartości medialnej polityków\” pozyskaliśmy publikacje w takich mediach jak: Polsat News, Radio Zet, Radio Białystok, Polskie Radio Opole, Super Express, Business Insider, Gazeta Polska Codziennie, Interia, Puls Biznesu, Dziennik Gazeta Prawna, …

Jak budować personal branding? Czytaj więcej »

Pandemia, która zmieniła Employer Branding

Nowa rzeczywistość na nowo zdefiniowała zachowania liderów i oczekiwania pracowników. Jakie wyzwania czekają nas wraz z „powrotem do normalności” Pandemia Covid-19 wywróciła system, w jakim od lat pracowały firmy. Wraz z tym, zmianie uległ sposób komunikacji, a employer branding zyskał na znaczeniu.

Komunikacja zmiany czy zmiana komunikacji

Komunikacja zmiany czy zmiana komunikacji Kilka dni temu zapadła ostateczna decyzja. Tesco wychodzi z Polski, a sklepy sieci przejmuje Netto. Firma czeka jeszcze na finalną zgodę UOKiK na przejęcie, ale wszystko wskazuje na to, że dojdzie ono do skutku. Transakcja jest na tyle ciekawa, że pokusiliśmy się o jej analizę pod kątem komunikacyjnym i marketingowym.

Przewiń do góry