PRzepis na pewność w niepewnych czasach

Tak to już jest z kryzysami – przychodzą niespodziewanie. Przekonała się o tym jakiś czas temu firma Ferrero, kiedy w jednej z jej fabryk (produkującej nomen omen Kinder Niespodziankę) wykryto salmonellę. Gdy raporty o chorobach powiązanych z czekoladkami spłynęły od 11 państw producent najsłynniejszej „kinderki” rozpoczął intensywną komunikację kryzysową. Zastanawiał_ś się… czym właściwie jest tak …

PRzepis na pewność w niepewnych czasach Czytaj więcej »

Jak budować personal branding?

Od 5 miesięcy prowadzimy działania komunikacyjne dla Piotra Gąsiorowskiego, prezesa Instytut Przywództwa. Tylko w ostatnim czasie na podstawie opracowanego przez nas raportu Instytutu \”Ranking wartości medialnej polityków\” pozyskaliśmy publikacje w takich mediach jak: Polsat News, Radio Zet, Radio Białystok, Polskie Radio Opole, Super Express, Business Insider, Gazeta Polska Codziennie, Interia, Puls Biznesu, Dziennik Gazeta Prawna, …

Jak budować personal branding? Czytaj więcej »

Pandemia, która zmieniła Employer Branding

Nowa rzeczywistość na nowo zdefiniowała zachowania liderów i oczekiwania pracowników. Jakie wyzwania czekają nas wraz z „powrotem do normalności” Pandemia Covid-19 wywróciła system, w jakim od lat pracowały firmy. Wraz z tym, zmianie uległ sposób komunikacji, a employer branding zyskał na znaczeniu.

Komunikacja zmiany czy zmiana komunikacji

Komunikacja zmiany czy zmiana komunikacji Kilka dni temu zapadła ostateczna decyzja. Tesco wychodzi z Polski, a sklepy sieci przejmuje Netto. Firma czeka jeszcze na finalną zgodę UOKiK na przejęcie, ale wszystko wskazuje na to, że dojdzie ono do skutku. Transakcja jest na tyle ciekawa, że pokusiliśmy się o jej analizę pod kątem komunikacyjnym i marketingowym.

Scroll to Top